Thursday, March 29, 2012

Rosacea? MRSA update -

I wanted to post updates.  My face is MUCH better.  Much better.  In fact people who have seen me over the last months have commented on how my face is a MILLION times better.
I've got a series of photos below:
August (2 months post surgery and post appearance of what I thought was a sebaceous cyst).  In this time, the "cyst" burst and spread infection across my face.  Shortly after this, I was given augmentin by GP.  Then I took it upon myself to see a dermatologist who tested and confirmed her suspicions of MRSA.  I was then put on clindamycin.
I was putting all sorts of things to "speed recovery" some of which only burned my face:  iodine, garlic, creams...  This is October where I decided (not doctors) that I needed to see infectious doctor.  It also - while on clindamycin - spread to the left side of my face.  The ID prescribed doxycycline.  I spent 14 days on doxy. 
Here you can see the left side of my face was also affected at this point.  There were also more pustules starting to form.  This point is still somewhere in the round of doxycycline.  But even after doxy, I was left with pretty much what you see minus the pustules. 
Around, November I went to see another dermatologist who diagnosed me with Rosacea.  I asked - MRSA caused?  She did not know because there was nothing to sample  - only really red bumpy skin.  She sent me home with more doxy with a recommend that I return and plan on spending 3 months at least on doxy.  At this point I ended up spending approximately 6 weeks on doxy and about a week or so on augmentin and clyndaycin.  I was also somewhat fed up with the prognosis of a 50% chance of reoccurance.  I was trying colloidal silver, garlic, tumeric, Phenomenal... with no results.
And in December I experienced a reoccurance -  but this time on the bridge of my nose (new place on face).  Also you can see the redness remains with budding little pimples/pustules.
I burned it with iodine (which you can see), and then even worst out of sheer desperation - bleach.  Totally stupid.  I would not do that again.   Also, I tried DMSO with one final capsule of doxy (which literally cleared up pustules in 2-3 days, but didn't control new ones). 
In January - I began TCM - Bu Zhong Yi Qi Tang, an acne formula, an herbal paste, and a cream.
Her my face is today.

Current protocol (not totally regular - and I can then feel an itch re-emerge or a new little blemish appear).  But for the most part my face is good.  I plan on sticking better to protocol - to completely rid face and then be able to be pill free.
1 - 10 Bu Zhong Yi Qi Tang and 5 Acne caps 2x a day.  Herbal paste and blue herbal cream daily
2 - I notice if I take 1-2 grams of lypo-spheric vitamin C it is huge boost to face
3 - I also notice if I drink at least 8 oz of fresh carrot juice - again huge boost
4 - Avocado seems to cause blemishes to appear.  So guac - is always followed by new blemishes or small pustules.  Less and less - so I use it as a monthly test to see my own progress.  Eat guac and see what next day or two brings - helps me gauge level of how my body is doing.

Update as of August 22, 2014 - and response to comment below:

 

I am no longer on the TCM protocol.  While on the protocol I was taking Bu Zhong Yi Qi Tang and Acne Tea.

BZYQT is made up of White atractylodes rhizome, bupleurum root, tangerine peel, jujube fruit, chinese angelica root, liquorice root, dried ginger root, astragalus root, ginseng root, cimicifuga rhizome. 

Acne Tea is made up of hedyotis herb, patrinia herb, phiopogon root, rehmannia root, and scrophularia root.  Both of these were made into capsules by my TCM. 

The topical cream and herbal paste - I do not know what is in them.  They only say cream and paste. 

My TCM is in New York.  If you want her contact info - I can email it to you - please email me at denise@healinghacker.com. 

Additionally, and of profound help I was taking 1-2 grams of lypo-C .

And most recently, which seems to have finally cleared up any small remaining blemish issues has been the addition of probiotics - specifically 4 adult scoops of  the 6 strain probiotic.

I also routinely - couple times a week - apply aloe to my face.  I have some plants that I open up leaves from and slather on before bed.  So it's not from a bottle or anything like that.

I can now, over 2 years later eat avocado without blemishes. 




38 comments:

  1. I'd like to know if you continued to have success with the TCM protocol. If so, could you post links and specific names to the products you purchased?

    ReplyDelete
  2. Hi -
    I've responded in blog post to include links.
    Please email me for the contact info of my tcm - denise@healinghacker.com.
    Best,
    Denise

    ReplyDelete
  3. I'm ai then ju ama masi ki ke rujt ne ate moment do ti kisha djeg kajtaz me Fla nji dogan a mos ki si shpet shpet

    ReplyDelete
  4. Shpet me gjet Hyrrem in qinkiz in per Liverpool Denisi SEBASTIAN IN arjanin Sekret in Akilin mos 5ham gjith token

    ReplyDelete
  5. Tren pesa kin3slze me Ushtar rmazani ppahe me erthen Kesh t ahip po Kesh t ahip menji Ka Jon kte 24 te wmisjonit Tim e do z3dh3nes emp s epi mo ne jep Lali 8 vol

    ReplyDelete
  6. Per shipri dridhes si njeri bujrem sone neser na te shpeija na trupat therande thuj retire ne re

    ReplyDelete
  7. Learn ou jol edhe qikne nuk kalohet dhe fun more eMoy

    ReplyDelete
  8. Per mem gjymtu per auli ushtari 8 bolan it kam pa nji a derr shtepi e o mama shpin te u sell flamur a bre yy sa turizmi

    ReplyDelete
  9. NJI mer jen me ate Adeline se pak si gjat em pri bebit p brouser pri serbi je gjak te shpeija du nji serb kemi wit serb kemi po kushreni wit e wit me fis nerve je in jo

    ReplyDelete
  10. Alma nje Maqedoni me qifte per kte sa shkriu me korite ku at toka dujo dever dever Lifta ezez mlper mebeshtjelle koke mos 3dhe ky vllaji t e dek per dit per dit jemi bunker ne gjep te flamuri tt e welsi Singapor sme afrohet kush smlguxon

    ReplyDelete
  11. O mam d u memar Kevin halacin nipi I kt e se me la lufta e dyt botretlre we dotem librin me veti learn more. Ehaa I br fort e

    ReplyDelete
  12. E ndjeva isha shtete Moy moyy shkup yYy Mat

    ReplyDelete
  13. I met mati dhe miloti per shkrirje pasurie mat ne lflgarnace top newzi tek je kamjoq isha te gjiro meter kalo

    ReplyDelete
  14. Met kalais po ajo 8shte me prit ne kalais bre lal luj me bolet t emeja ma qift zoti nane se beogradi os te gjujta me cetni ou ku hi moti

    ReplyDelete
  15. Hajde pra gjema hajd epra ktu ku pat tri Lali yt

    ReplyDelete
  16. Une deshta ma ta grabit me hek flaka krelani pria tyne syve me dushurnu ne Moske nga Miksi uuum spirtum meu komandum we dit dhe je tym dhe shelling eutelsat kur babri gjirhmjomam shum ishin po ishin atotre brijt etitnakut tinauku su kthye kurr hajt njer Kaloij hajdi ektu e Miksi kamballine mbim 3dhe tisis stenic nej skuader me apash Jo kamnjishenje slqe miks on pallo palo po por palloij ec Ka menji pupulaiplbubrreci apash kundra stenic Ave morrave menji kah t eparalizomkurse uen me vepme tre shtet azil Singapor in kaq mjafton urugauajn me shepijsti e dhe thuaji po huten atoen tunel ne fush kush ishin a ta dua te arratisemme gjoth vegala q aki moij se pom wesh eija I tema DHAN me gjoth vegla puen we kur kam dal 40 dit rrij me kufomen shpetova mptrene Arbri dhe jeten Arbrit

    ReplyDelete
  17. Mian policin e saij me je ne te me tiems moteeer Deresem Menekshe saper Ramazan imazhi tyne te mos cenohet a t ama var se t apaloije t awes sinpinguijnnte ato kallaamet

    ReplyDelete
  18. Do tja dal ndal I dhuenn ndaij fmijs time lirooojeni ju lutem gjeni papan e vendiktit

    ReplyDelete
  19. Kut ku tan kusit Itlai Yougandes arres

    ReplyDelete
  20. 3sht enje jete ketue tyre nje feme8je prandaij Ben drit Ben drit o zemer se we nga vujt j a 3 ezanit mori gjethe dhe u dal ajo we bre ert po ta dua dhe t akem dalin ketra karton a Amerikann ne a kartonapor Jo me te barlshk dhe ma's ksaij

    ReplyDelete
  21. Eshte Natasha pra po t aprnaosh ti a Ben ehinana Hallin t an kams ejamkajtaz dhf3e ime bashkshorte quhet erta kajtazi

    ReplyDelete
  22. E Ka Natyra me flamur in e e shtu qujtur pa's s luftes se ktij vendi oavarsine kosoves e stsri etterrseoabshkumeneja apsh e meje krltenadafil he syt enartit po qeroijvet o nard se jam ma I ekq mrapa

    ReplyDelete
  23. Ne fakt u dasht edhe ma posht Ivanin e Ka Natyra me ASHTU gar arome kamen ne sheoijn e ki Jo qeshtu por step e colt e ton tja heki magenitin edhe nga trupi3 babi e beijbesimper Internet foemwulen3 Ka Shkreptim

    ReplyDelete
  24. Por ne gjyks e kemi qelsin sol dhe Afriken dhe tre drita pse jam farcajal pse neen a qeshtu zoti ma dasht se I kam shok ehe mos I teij si fmij mu duk hiner oelugje

    ReplyDelete
  25. Me kishr ate lefeni sa kap thicken fup thicken se su ma hedhe mu o tash heqa qeleshen dhe gishtis aij

    ReplyDelete
  26. Per eplushine qinkizit me bistek ou sjam tupaki e grandma e hiq dashi jam one

    ReplyDelete
  27. Ne fkat ne fakt uone oj nana se kupton bre fmija dhe se uen femije Amerikann dhe femije marins Amerikann gjdo dit lefshin lesha si qen

    ReplyDelete
  28. Vrar me gjoth so pate ne gji ishte femija Amerikann ishte I eme qa apska te ardh e fi fi femije dikush e ballakn ose shkrihet me gjoth Serbi

    ReplyDelete
  29. O me Ka le yli e voll oj nan ojna nlte Urugaij at3yne shte e te Fort I pata ne azil me pare pata erten aty kisha shtepi e shpin 3dhe ktu e vniva kryt ne uniforme

    ReplyDelete
  30. 6 vjeq se 6 vjeq e kam kidin lose kan je Ushtar ehde si pronar ushateresh gjithqka mqeftas

    ReplyDelete
  31. Qata se e eijta une kta errethuten Shengjin edhe Ka do te dalesh Jo shum laaargj por I palgosur takoij bilin dur dur a traktori we han mish e Di Kevin naijnejer ne qofse kam ain't masken dy d ton are

    ReplyDelete
  32. E kish pa meijt kta we ma Ka bo keshtu une I thash spo t abeij sikur ma ke bo ponlqenga ky moment dot eqel8n te gjith flamujt e Botes u mor zonje pare te rreth te qeshtmija bija a otra akuna te gjat inces58emeve t emija ku o shkon oj zonje shume shaka e sakte e sakte po sot po sot me but9n ke aa Kostarika ja kaq e kqa we ga Maqina e barku gjers au lekund

    ReplyDelete
  33. O per ju combet e bashkuar a we na DHAN n dhe je qmiam golden per ne

    ReplyDelete
  34. Po po epr ty Nju Yoku thjesht bisht a ato gershet dhen dhe boren a din dhe epr Kostarika kua ai t amoij ne Azil ket wit ven prit pri by e prrojni

    ReplyDelete
  35. A ciminne bith ke poth uf me flao ma uv was shoke as miq

    ReplyDelete
  36. Techia ke ket te ha 9 te haj te haj me kan dikush I Jo ete ne mal por edhe ne dill ngat fmijs Tim poe ftoij e gzimet e dje eve t e ij moj nene joen I thuj a qmen yotubi e nje Greqi shaijnanen 3 le Shanazaji kailaise West t Mobile YouTube fiks si te my muzik vetme I i ju te bini te flejni

    ReplyDelete
  37. ASHTU eshte ftoft mam kur 8 thone denisit ne ta eepreij Kines ashtu3sht emeeje vars me a0ntallona kadif3 dhe pa bliz fare ASHTU 3shri veshur dhe grooft per kto pse Jo ah nji grant 3 kena Plas vet sjan gjith me am4insa sja te gjitha keshilltare ame ndihm9n pomosurotulis moskerce

    ReplyDelete